شيبا صنعت شيبا صنعت .

شيبا صنعت

نكات مهم براي خريد گيربكس حلزوني دست دوم

مقدمه

گيربكس حلزوني به‌عنوان يكي از انواع گيربكس‌هاي صنعتي به كار مي‌رود كه در كاربردهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با توجه به قيمت اين كالاي صنعتي، بسياري از كارگاه‌ها و كارخانه‌ها مجبور هستند با خريد گيربكس حلزوني دست‌دوم، در هزينه‌هاي جاري خود صرفه‌جويي كنند. طبيعي است كه ريسك خريد گيربكس دست‌دوم بسيار فراتر از گيربكس نو است. در نتيجه بايد به نكاتي در هنگام خريد توجه كنيد.

گيربكس حلزوني دست دوم

گيربكس حلزوني دست‌دوم تا پيش‌ازاين به‌سختي پيدا مي‌شد. شما بايد كارگاه به كارگاه مي‌گشتيد يا به سراغ واسطه‌ها مي‌رفتيد تا بتوانيد اين كالاي دست‌دوم را بخريد. در حال حاضر و با گسترش فضاي اينترنت، خريد گيربكس دست‌دوم حلزوني ساده‌تر از گذشته شده و به‌راحتي در دسترس است. 

بااينكه تهيه گيربكس حلزوني به‌صورت دست‌دوم ساده‌تر شده، بااين‌حال براي خريد اين كالا بايد به نكاتي توجه كنيد. سعي شده به‌صورت خلاصه به برخي از اين نكات در ادامه اشاره كنيم.

اطلاعات دقيق از گيربكس حلزوني آكبند داشته باشيد

هدف شما براي خريد گيربكس دست‌دوم چيست؟ قطعا دوست داريد در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد.  حالا كه هدف شما خريد ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر گيربكس حلزوني است، پس بايد اطلاعات بيشتري در مورد آن داشته باشيد. ابتدا بهتر است اطلاعاتي در مورد برندهاي موجود در بازار به دست آوريد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا در هنگام مقايسه بين انواع گيربكس استوك، ديدگاه دقيق‌تري نسبت به كيفيت هر كدام از آن‌ها داشته باشيد. مزايا و معايب هر كدام از انواع گيربكس حلزوني با برندهاي مختلف را مي‌توانيد در مقالات مقايسه‌اي بين برندهاي توليدكننده گيربكس حلزوني پيدا كنيد.

در ادامه بايد اطلاعات دقيقي نسبت به قيمت گيربكس حلزوني آكبند داشته باشيد. در بسياري از موارد قيمت‌گذاري نامناسبي بر روي گيربكس‌هاي دست‌دوم مي‌شود؛ اما اگر شما اطلاعات دقيقي نسبت به قيمت اصلي كالا داشته باشيد، آگاهانه تر عمل مي كنيد. البته براي گرفتن قيمت، حتما به سايت‌هاي معتبر مراجعه كنيد.

با توجه به اطلاعاتي كه از برندها و قيمت‌ها كسب كرده‌ايد، مي‌توانيد بين گزينه‌هاي مختلف مقايسه و انتخاب كنيد. بسته به ميزان كاركرد گيربكس حلزوني دست‌دوم، درصدي از قيمت آكبند آن كمتر خواهد شد. حتما در مورد اين موضوع با افراد كارشناس مشورت كنيد. مشاوران ما در شيبا صنعت آماده ارائه هرگونه خدمات در اين زمينه هستند.

سلامت گيربكس حلزوني دست‌دوم را بررسي كنيد

به‌هيچ‌وجه زير بار خريد كالاهاي صنعتي معيوب نرويد. مطمئن باشيد حتي اگر قيمت بسيار پاييني داشته باشد، بازهم ممكن است به‌صرفه نباشد. دستگاهي كه معيوب است، معلوم نيست دقيقا چه مشكلاتي داشته و چه هزينه‌هاي براي تعمير به شما تحميل مي‌كند. مشخص كردن قيمت گيربكس حلزوني دست‌دوم كه مشكل فني هم دارد نيز كار سختي است. در نتيجه به‌هيچ‌وجه قبول نكنيد كالاي معيوب خريداري كنيد.

 از فروشگاه‌هاي معتبر خريداري كنيد

يكي از بزرگ‌ترين مشكلات گيربكس حلزوني دست‌دوم، نداشتن گارانتي و خدمات پس از فروش است. اين مهم‌ترين نكته منفي خريد گيربكس استوك است كه حتي در بسياري از مواقع ممكن است هزينه‌هاي بيشتري روي دست شما بگذارد. بااين‌حال اگر خريد گيربكس دست‌دوم حلزوني را از فروشگاه‌هاي معتبر انجام دهيد، مي‌توانيد از برخي خدمات آن‌ها استفاده كنيد. حداقل خدمات ارائه‌شده توسط اين فروشگاه‌ها، پاسخ به سوالات شما يا ارائه آموزش‌هايي براي استفاده بهتر از گيربكس است.

براي راهنمايي خريد گيربكس مي توانيد از كارشناسان شيبا صنعت كمك بگيريد.

سخن پاياني 

سعي كنيد تا جاي ممكن براي خريد گيربكس دست‌دوم دقت لازم را به كار ببنديد. هرچند به نظر نمي‌رسد؛ اما خريد گيربكس آن‌هم به‌صورت دست‌دوم، كار سخت و كارشناسانه‌اي است كه نبايد سرسري گرفته شود.و در كل توصيه مي كنيم بهتر از يك خريد مناسب به صورت نو داشته باشيد و در تعمير و نگهداري آن نهايت دقت خود را به كار ببريد تا متحمل هزينه هاي جانبي نشويد و نيازي به تهيه خريد گيربكس دست دوم نداشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۲:۲۴ توسط:ك - نور موضوع: نظرات (0)

گيربكس صنعتي كوچك چيست ؟

گيربكس ها ابزارهايي هستند كه كاربرد هاي متعددي در كارخانه ها دارند، اساس كار گيربكس انتقال قدرت مي باشد كه از يك ماشين به ماشين ديگر نيرو و توان مورد نياز را انتقال مي دهد. در واقع گيربكس ها نيروي مكانيكي را از طريق يك موتور به يك جسم انتقال مي دهند كه در تمام آنها انرژي از طريق شافت منتقل مي شود. در گيربكس ها انواع چرخ دنده وجود دارد، مثلا چرخ دنده كوچك كه به آن پينيون گفته مي ‌شود و به چرخ دنده بزرگتر گير يا همان دنده گفته مي شود سرعت گشتاور ها روي چرخ دنده ها تاثير مي گذارد. براي خريد اين تجهيزات بايد به نكاتي، همچون ميزان گشتاور مورد نياز توجه كرد.


معرفي گيربكس صنعتي كوچك

به تجهيزاتي كه نيرو و قدرت را از يك وسيله به وسيله ديگر منتقل مي كند گيربكس صنعتي گفته مي‌ شود كه آن را در انواع مختلف عرضه مي كنند. يكي از اين گيربكس ها، گيربكس صنعتي كوچك است كه همانطور كه از نامش مشخص است سايز و ابعاد آن نسبت به ساير گروه ها كوچكتر مي باشد. به طور كلي گشتاور نيرويي است كه به ‌صورت چرخي وارد چرخ دنده شده و تركيب آن باعث انتقال گشتاور به طرف ديگر گيربكس مي شود. در واقع اگر دو نوع دنده را در نظر داشته باشيد كه دنده كوچك يا پنيون سرعت بالايي داشته باشد، سپس گشتاور كمتري توليد كند و دنده مقابل گشتاور بيشتر و سرعت كم باشد در نتيجه تبديل گيربكس صورت مي گيرد.


قيمت گيربكس هاي صنعتي كوچك

البته گيربكس ها در انواع مختلفي، مثل كاهنده و افزاينده توليد مي شوند كه بر اساس سرعت گشتاور خروجي اين تقسيم انجام مي شود. در مدل كاهنده مقدار گشتاور خروجي افزايش يافته ولي سرعت خروجي آن كم مي شود. بنابراين با توجه به رابطه عكس بين سرعت دوراني و گشتاور در اين مدل، سرعت دوراني دريافتي، ورودي را به گشتاور تبديل مي كند و به مصرف كننده تحويل مي دهد‌. در حالي كه گيربكس افزاينده دقيقاً عكس گيربكس كاهنده عمل مي ‌كند كه در اين نوع گيربكس سرعت دوران خروجي افزايش يافته و مقدار گشتاور كاهش پيدا مي ‌كند.

اين نوع گيربكس ها در قيمت هاي مناسبي در مجموعه شيبا صنعت عرضه مي شود ، براي راهنماي خريد گيربكس با ما تماس بگيريد.


نحوه نصب گيربكس هاي صنعتي كوچك

اگر قصد رنگ گردن اين گيربكس ها را داشتيد ابتدا يك پوشش محكم را بر روي كاسه نمد آن قرار دهيد و بعد رنگ كنيد.
از آن جايي كه گيربكس ها داراي اشعه هاي بالايي هستند، پس بايد همواره آن ها را از طريق يك پايه به زمين متصل كرد.
اگر مي خواهيد عمر قطعات گيربكس هاي صنعتي كوچك افزايش يابد حتما قطعات آن در يك زمان مناسب گريس كاري كنيد.
اگر يك ضربه سخت و محكم به گيربكس وارد شد حتما از قطعات دمپ كننده نيرو بهره ببريد، چون اين قطعات متناسب با شرايط مي باشند.
قبل از اندازه گيري گيربكس ها مطمئن شويد كه روغن موجود در گيربكس ها كاملا اندازه و مناسب است. همچنين گرانروي روغن را نيز بررسي كنيد تا قطعات دچار آسيب نشوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۲:۱۴ توسط:ك - نور موضوع: نظرات (0)